2011. március 4., péntek

Szeret?...Nem szeret?

  Szeret vagy nem szeret az Isten?De hogyha szeret akkor miért ilyen az életem amilyen?Miért van annyi probléma az életembe és miért nem mennek ugy a  dolgok az életembe ahogy szeretném vagy ahogy elképzeltem amikor még ott tólógattam a kiss kocsikat a lépcsőhéz előtt és arrol álmodoztam a barátaimmal hogy milyen jó lesz amikor felnővünk...
  Azt hiszem hogy ezek olyan gondolatok amik minden embernek a fejében megfordúlnak,és mivel én is ember vagyok nekem is megfordúltak ezek a gondolatok akkor amikor kezdtem felnőni és Isten megengedett próblémákat az életembe és elég sokat gondolkoztam ezeken a dolgokon.Isten olyan nehézségeket engedett meg az életembe amikre nem talátltam választ és csak két kérdés volt a fejembe:”Istenem hogyha szeretsz miért engedted meg ezt a helyzetet az életemben?!” ,”Miért pont én?!”Ez a két kérdés ott volt elég sok ideig az életemben és nem értettem azoknak az eseményeknek a lényegett amik tőrténtek az életemben.Ezekre a kérdésekre akkor kaptam választ amikor átadtam az életemet Istennek.
  Az első kérdésemre (”Istenem hogyha szeretsz miért engedted meg ezt a helyzetet az életemben?!”) azt a választ kaptam: Mert úgy szerette Isten e világot, hogy az ő egyszülött Fiát adta, hogy valaki hiszen ő benne, el ne vesszen, hanem örök élete legyen.(János 3.16.) és megértettem azt hogy Isten ugy látta jonak hogy ezek nehezségek által tőrje őssze a szivemet és ugy kerüjek kőzzel hozzá és fogadjam el személyen Megváltomnak. Isten a második kérdesemre is válaszolt:( Miért pont én?!”) “Bizony te alkottad veséimet, te takargattál engem anyám méhében.  Magasztallak, hogy csodálatosan megkülönböztettél. Csodálatosak a te cselekedeteid! És jól tudja ezt az én lelkem.(Zsoltárok 139.13-14) Megértettem azt hogy azért pont én mert Isten ismer és neki terve van az életemmel.Minden nap hálat adok Istennek azért amit tett és ahogy tett az életemben és hogy pont én.
  Lehet hogy a te elétedbe sem mennek ugy a dolgok ahogy elképzelted volna és lehet hogy nem érted azokat a korülményeket amiket Isten megenged az életedben.Hidd el hogy Isten nagyon jol tudja hogy ki vagy,ismer téged ismeri a multadat,tudja azt is hogy milyen helyzetben vagy és azt is tudja hogy ki leszel és mi leszel az életben.A nehézségek amik vannak az életedben azok nem  azért vannak hogy megkeményisd a szivedett és azt mond hogy nem létezik Isten vagy hogy Isten nem is szeret hanem azért vannak hogy érsd meg hogy neked szukséged vann Istennre és szeretetére.Isten azt akarja hogy a próbák által megérsd hogy egyedül nem megy és hogy Ő szeretne beavatkozni az életedbe és szeretne velled eggyütt élni,itt a főldőn és majd oda át a mennyórszágban.
  Azt hiszem hogy mostmár az nem kérdés hogy szeret e az Isten vagy nem .Mostmár csak rajtad áll az hogy te mit csinálsz az Ő szeretetével,elfogadod vagy elutasitod és megkeményited a szivedet.Mostmár Isten kérdi töled azt....SZERETSZ VAGY NEM SZERETSZ?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése