2011. március 18., péntek

Isten ,,magazinja"

  Gondolom hogy mindenkinek elég ismerős a ,,Meglepetés'' magazin, amit meglehet találni az újság árusoknál.Isten nem ilyen ,,magazint” készit azok számára akik Hozzá tartoznak hanem olyat amibe rolunk van szó, és arrol hogy Ő milyen hatalmas dolgokat akar cselekedni és milyen nagy csodákat akar tenni a mi életünkben.
  Nálunk a gyülekezetbe van egy testvér akinek Isten súlyos betegséget engedett meg az életeben.Vasárnap beszélgettem egy kicsit a testvér feleségevel és elmondta azt hogy Isten kegyelme és hatalma az hogy a férje még él és hogy minden orvos csak azt mondja hogy: ,,Itt nincs mit csinálni,csak Isten kegyelme és hatalma az hogy az őn férje még él...ilyett még nem láttunk”.Még azt is elmondta a testvérnő hogy jol van a férje és hogyha Isten add neki még egy kiss erőt akkor eljön majd gyűlibe.Hát amikor ezt meghallotam nagyon megőrűltem és gondoltam magamba hogy mekkora csoda lenne hogyha tényleg el tudna jönni!.
   A szerdai nap egy megszokott napnak tünt, egészen addig ameddig nem mentem el a gyülekezetbe.Amikor bementem,megláttam ezt a bácsit és láttam az Isten békességet az arcán.Nagyon örültem és  mind mondogattam magamba: ,,Milyen hatalmas a mi Istenünk!”.Az Istentisztelet előt beszélgettem én is velle egy kicsit és elmondta hogy jol van és hogy nagyon örül annak hogy eljőhetett gyülibe.Úgyan akkor este a bácsi még bizonyságot is tett arrol hogy hány mütéten ment keresztűl de Isten mindig mellete volt és vigyázott rá.Nagyon jo volt látni és érezni azt hogy az Úr kész egy megszokott napón is csodát tenni.
   Isten ,,magazinja” nagyon sok csodát tartogat a számunkra,csak nagyon sokszor nincs elég hitünk arra hogy ,,hajtsúnk egy lapot tovább’’Azt hiszem hogy az első lap mindenkinél arról kel szoljón hogy elfogatta Jézus Krisztus mint személyes megváltoját.Amikor megvan az első akkor jöhet a tőbbi Isteni csóda az életünkben.Én az első lapon már tul vagyok és nagyon hálás vagyok Istennek azért hogy az Ő gyermeke lehetek! Te hogy álsz? Készen vagy arra hogy tovább ,,lapozzál” Isten ,,magazinjába’’ vagy még mindig az elsö lapnál tartasz ahol a megtérés a téma?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése