2011. március 10., csütörtök

Az Isten tízparancsolata VS Az ember tízparancsolata

1. Isten: Ne legyenek néked idegen isteneid én előttem.
    Ember: Megyek imátkozok állákhoz hátha megsegit.
2. Isten: Ne csinálj magadnak faragott képet, és semmi hasonlót azokhoz, a melyek fenn az égben, vagy a  melyek a földön, vagy a melyek a vizekben a föld alatt vannak.
    Ember: Pfuuuu, azt olvastam ma az újságban a horoszkop oldalon hogy nagyon rossz napom lesz,ezért jobb ha nem is megyek ki a lakásbol.
3. Isten:Az Úrnak a te Istenednek nevét hiába fel ne vedd; mert nem hagyja azt az Úr büntetés nélkül, a ki az ő nevét hiába felveszi.
    Ember: Nagyon sokszor lehet hallani azt hogy az ember milyen csunnyan tudd beszélni Istenröl,és ez nagyon megszomorito.
4. Isten:  Megemlékezzél a szombatnapról, hogy megszenteljed azt, hat napon át munkálkodjál, és végezd minden dolgodat, de a hetedik nap az Úrnak a te Istenednek szombatja(vasárnap) semmi dolgot se tégy azon se magad, se fiad, se leányod, se szolgád, se szolgálóleányod, se barmod, se jövevényed.
    Ember: X cégnek (gyárnak) a tulajdonosa: Annyi munkám van hogy nem győzőm csinálni, muszály behivjam a munkásokat vasárnap is...
5. Isten:  Tiszteld atyádat és anyádat.
    Ember: Anya: Vidd ki a szemetet fiam! Fiu: Haggyál már békén a szemetededdel! Nem látod hogy gépezek?! Majd kiviszem késöbb hogyha lesz kedvem...
6. Isten: Ne ölj.
    Ember: Elfogyott a sőrőm és még kivántam egy üveggel ugyhogy muszály volt megöljem a barátomat, neki még volt egy üveggel.
7. Isten: Ne paráználkodjál.
    Ember: Olyan jol néz ki a szomszédom felesége hogy nem birtam nemet mondani a meghivásának amikor felhivot hozzá és nem volt othol a férje.Ugyhogy megtőrtént aminek meg kellet történie...
8. Isten: Ne lopj.
    Ember: Tegnap amikor mentem hazza fele, ment elöttem egy öreg bácsi és ahogy vette ki a hátso zsebéböl a pézsét kiesett egy 10 lejjes is.Gyorsan mentem és felvettem nem tehetek én arrol hogy az öreg bácsi igy járt…végülis nem loptam én, csak elvettem azt ami nem az enyém.
9. Isten: Ne tégy a te felebarátod ellen hamis tanúbizonyságot.
    Ember: X beszélget Z-el: X: Te hallotad hogy N cigizik? Z:Komolyan? Honnan tudod? Láttad te? X: Nem,nem...csak hallottam én is másoktol de simán elképzelem rola.
10.Isten: Ne kívánd a te felebarátodnak házát. Ne kívánd a te felebarátodnak feleségét, se szolgáját, se szolgálóleányát, se ökrét, se szamarát, és semmit, a mi a te felebarátodé.
     Ember: Milyen szép háza,kocsija,felesége van a szomszédomnak..

 És akkor csodálkozunk azon hogy miért nincs áldás az életünkön? Szerintem nem kéne csodálkozni hanem inkább bocsánatot kérni az Istentöl. 
   
   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése