2011. március 25., péntek

Let's play a REAL game...

  Ahoz hogy megérsd hogy miről is lesz szo, meg kel nézd ezt a kiss videot.(nem kel az  egészet,csak vagy 5 percet.Amugy ez most volt japánban).Na ok...most hogy megnézted,szeretném hogyha ,,játszanánk'' a gondolatainkal egy rövid de komoly játekot.
  Az elsö lépés az hogy képzeld azt el hogy a viz a bűn,ami behatol mindenhova és tönkretesz mindent.A második lépés peddig az hogy azt képzeld el hogy te vagy az egyik tárgy amit sodór a viz(hajo,kocsi stb..) Mondjuk azt, hogy az elsö hajot választottad(amelyik a hid alá kerül).Hogyha az a hajo tudott volna beszélni biztos hogy segitségért kiáltott volna,vagy hogyha  meg tudta volna változtatni a helyzetét  biztos vagyok benne hogy nem szivesen ment volna a hid alá és nem szivesen engette volna azt hogy a viz ugy sodorja a hid felé és aztan hogy ugy őssze törje...
  Lehet hogy most azt mondod:,,Jó vagy Duca,te is pont a legrosszabbat választottad...""Szerintem a kocsik sem meg a házak sem voltak jobb,könnyebb helyzetben sőt...a ház stabilabban ált mint az a hajo és mégis elvitte a viz.
  A Bűn is pont olyan mint ez a koszos,fekete,piszkos viz,és nagyon sok embert ugy sodor magával mint ahogy sodorta azt a hajot,kocsit.Nagyon sok ember nem is veszi azt észre hogy mennyire sodorja a bün és hogy a kárhozat felé tart.Vannak olyan emberek is akik tudják azt hogy meg kéne változni de nem kérnek segitséget és megprobálják a saját erjükből megváltoztatni a dolgokat de nagyon kevés idő után rajőnnek hogy nem megy és feladják a reményt.Aztán olyan emberek is vannak akik tudják hogy bűnösök és tudják azt is hogy jo lenne megváltozni de nem akarnak.
  Lényegében mindegy hogy melyik csoporthoz tartozol az első dolog az hogy megérsd hogy bűnös vagy és hogy ki kel másznod a bűnnek a mocsarábol,hogyha nem, akkor a pókolba fogsz jutni ahol lesz ,,sirás és fogcsikorgatás"(Maté 22.13)
  A második dolog amit meg kel értsél:nem tudsz magadon segiteni és más ember sem tud egyedűl csak Jézus képes arra hogy kihuzzon a bűnböl!
  És a harmadik és egyben az utolso:megérteni azt hogy mibe kerűlt ez Istennek és Jézusnak. Isten az Ő egyszülőtt fiát kűlte el azért hogy téged és engem megmentsen!Jézus nem magáért jőtt el erre a főldre,nem hiszem hogy olyan unalmas a mennyország hogy azt mondta volna Jézus:,,Pfaaa...mekkora unalom van itt a mennybe te....már meguntam azt hogy ezek az angyalok itt engem dicsőitenek.Mennyek már le a főldre legyen egy kiss izgalmas dolog is''.Jézus az Ő végtelen szeretetét bizonyitotta akkor amikor eljőtt.Az Ő kereszt halála által Ő egy kőtelet dobott be a bűnnek a folyojába(amibe benne voltam én is és lehet te is benna vagy\voltál) Ő az egyetlen megoldás arra hogy az ember megváltozon és hogy a mennybe kerüjön.Én mar belle kapaszkottam ebbe a kőtélbe és tudom azt hogy engem Jezus kihuzott a bűnnek a mocsarábol.
  Én azt kivanom neked hogy te is ragadd meg minnél hamarabb ezt a lehetőséget,addig ameddig lehet mert lesz egy nap amikor az Úr Jézus visszavonja ezt a kőtelet.(ugy hogy elveszi az életedet vagy ugy hogy vissza jőn de a vége mind a kettőnek ugyan az: találkozol velle ugy hogy nem ragattad meg azt lehetoséget amit felkinált ahoz hogy megszabaduj a bűneittől.)
  A dőntés rajtad áll az Úr Jézus megtett mindent azért hogy téged megmentsen.Én azt kivánom hogy ragadd meg azt a ,,kőtelet'' még a mai napon!
 



  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése