2011. március 7., hétfő

Jézus vallás vagy világi vallás?

Nagyon sokat lehet hallani a vallásokrol,és arrol hogy ki milyen valláshoz tartotzik.Emlékszem még az iskolában is csináltak egy ilyen osztály felmérést arrol hogy ki milyen egyházhoz tartozik.Nagyon sok olyan embert ismerek akik büszkén mondják hogy én X vagy Y valláshoz tartozom és látszik rajtuk azt hogy semmi pénzért nem mondanának le a vallásukrol.
  Megtérésem után bennem is volt egy ilyen kérdés hogy mégis melyik a legjobb vallás és mi van azzokkal a helyekkel ahol nem hirdetik a megtérést? Idövel Isten válaszolt a kérdésemre és megertétte vellem azt,hogy akit Ő elhiv azt Ö gyermekéve fogadja és hogy nem a vallás a fontos és nem az a fő kérdés hogy milyen templomba járok hanem az a fő kérdés hogy elfogattam e Jézus Krisztus mint személyes megválomat és hogy hogy élem meg a velle vallo kapcsolatot?
  Egy este az ifi orán a vallásokrol beszélgettünk és a lelki pásztorunk azt mondta hogy ő nem is lepődne meg azon hogy az itélet napján nem is lenne szó a vallásokrol.Amikor én ezt meghallotam akkor kaptam választ a kérdésemre és elgondolkottam azon hogy az Úr Jézus sem mondta senkinek azt hogy kövesék ezt vagy azt a vallást hanem azt mondta hogy kövessék Öt és éljenek az Ö törvényei szerint.
  Hát ezek útan bennem még jobban tisztázóttak a dolgok és tényleg megértettem azt hogy nem a vallás számit hanem az hogy az Úrat szolgáljam, az Ö gyermeke legyek és hogy  mennyit élek meg a mindennapokban a bibliábol.
  Lehet hogy még te is ugyan ezeket a dolgokat kérdezed magattol hogy melyik vallás a legjobb? Én azt tudom neked mondani hogy az ÚR igéje és tanitása a legjobb “vallás” és hogy csak ez a vallás Üdvözit.Az Úr segitsen abban hogy te is tudj csatlakozni az Ö “vallásához”!

1 megjegyzés: