2011. március 3., csütörtök

Isten csodája az életemben

  Egy kicsit bővebben szeretném  leirni azt a csodát amit Isten tett az én életemben.Nem hivő családba szűlettem ezért nem is volt egy élö kapcsolatom Istennel,gondoltam hogy létezik Isten de igazán nem érdekelt.Én is ugyan úgy benne voltam a világba és ugyan azokat a bűnőkett csináltam mint a barátaim de Isten kegyelméből 2006-ban részt vettem egy hivő táborban ahol új barátokat szereztem.Ezek a barátok arról beszéltek nekem hogy Isten annyira szeret hogy elküldte az Ő fiát Jézus Krisztust azért hogy meghaljon az én bűneimért.Egy este egy bizonyságtevést hallgattam amibe volt két két dolog amin elgondolkozam.Az első az egy kérdés volt:Hogyha őt perc múlva meghalsz,hova kerűlsz,a mennybe vagy a pókólba?Én tudtam azt hogy én a pókolba kerülnék.
  Akkor este azt is megértettem hogy ez az idő amit most élünk ez egy kegyelmi idő és hogy egy nap Istennek ennek az időnek véget vett és meg kel majd áljak Előte es hogy meg fogja itélni az életemet,ez volt az két dolog amin akkor este elgondolkoztam.Tisztába voltam azzal hogy az akkori életemmel nem álhatok meg Isten előt mert akkor az őrők kárhoztatás vár rám.Akkor este ugy feküdtem le hogy azt mondtam magamba:"Hogyha holnap este is szól Isten hózzám én is átadom az életemet neki"Isten nem adta fel és szólt hozzám és nem csak hogy szólt hozzám hanem engedte hogy érezzem a bűneimnek a terhét.
  Prédikácio útán amikor volt a felhivás azok számára akik meg szeretnének térni én is feláltam és kimentem.Akkor este én is elfogattam Az Ur Jezust mint személyes megváltomat és szabaditomat akkor éreztem hogy az Úr elfogadott és gyermeke lettem és eltőrőlte minden bűnőmet.
  Azóta az életem megváltozott, 2008,junius 15-én bizonyságot is tettem eről a vizz hullámaiba.Tudom azt hogy még van mit formájon az Úr az életembe és hogy sokszor elbukok a hivő életbe de Ő mindig add erőt es adja a bocsánatat.Tudom azt is hogy Istennek nagy terve van az életemmel es hogy nagy csodákat fogok átelni velle.Nagyon hállás vagyok Istennek azért amit tett az életembe és amit tenni fog,mosmtár tudom azt hogy Jezus helyett készitett a számomra is a menyben es hogy nem kel féljek a haláltol,mert az Ö gyermeke vagyok és őről életem van.
  Hadd tegyem fel most neked is ezt a kérdést két kérést: Hogyha az Úr Jezus véget vettne ennek a világnak és számon kérné az életedet szégyelnéd vagy nem? Lehet hogy ugy gondolkozol ahogy én gondolkozam és azt mondod hogy nem lehet azt tudni hogy mikor lesz.....addig meg biztos sok van,na de mi van akkor hogyha 5 perc mulva Isten azt mondja hogy VÉGET VETEK AZ ÉLETEDNEK hova kerülnél? Két hely van ahova lehet kerűlni, a mennybe vagy a pókólba. Én biztos vagyok benne hogy én a mennybe kerülnék.És te?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése